iwap

پایگاه اطلاع رسانی ایواپ

iwap

پایگاه اطلاع رسانی ایواپ

آخرین اخبار ۲۲/۰۱/۱۳۸۸

بازتاب گسترده موفقیت های هسته ای ایران

افتتاح کارخانه تولید سوخت هسته اى جمهوری اسلامی ایران بازتاب گسترده ای در جهان داشت و رسانه های خبری دنیا این موفقیت را در صدر اخبار خود قرار دادند.


  رهنمودهای رهبری ، منشور سال 88

خطیب جمعه تهران، رهنمود های مقام معظم رهبری در آغاز سال را به ویژه در بحث انتخابات و موضوع امریکا، هوشمندانه دانست و گفت: همه این رهنمودها باید منشور سال 1388 تلقی شود.


  فرهنگیان صاحب دانشگاه می شوند

وزیر علوم ، تحقیقات و فناورى گفت: با پیشنهاد وزارت علوم و تصویب شوراى عالى انقلاب فرهنگی، دانشگاه فرهنگیان ایجاد مى شود .


  امکان تغییر رشته داوطلبان کنکور ، پایان فروردین

رییس سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد: در سه روز پایانی فروردین، داوطلبان ورود به دانشگاه ها و موسسات اموزش عالی می توانند در پایگاه اینترنتی، تغییرات دلخواه خود را در مشخصات نام نویسی شده اعمال کنند.


  ضرب الاجل مخالفان به ساآکاشویلى
مخالفان گرجستانی تا زمان استعفای رئیس جمهور گرجستان در خیابان باقی می مانند.
تظاهرات گسترده مخالفان دولت گرجستان
تفلیس زیر تیغ مخالفان

  بوتفلیقه ؛پیروز انتخابات ریاست جمهوری الجزایر
عبدالعزیز بوتفلیقه رئیس جمهور کنونی با کسب 74 و 15 صدم درصد آرا در انتخابات به پیروزی رسیده است و می تواند برای سومین دوره پیاپی رئیس جمهور الجزایر شود.

  قدردانی از نقش رسانه ملی برای اجماع ملی
معاون برنامه ریزى وامور بین الملل سازمان انرژى اتمى گفت : اجماع ملى درصنعت هسته اى کشور مرهون تلاشهاى شبانه روزى دست اندرکاران رسانه ملى است.

  همدستی پزشکان آمریکایی با شکنجه‌گران سیا
برخی پزشکان آمریکایی، سازمان سیا را در شکنجه زندانیان یاری کرده اند و در جلسات بازپرسی و اقرار زندانیان مشارکت داشته اند.

نظرات 1 + ارسال نظر
مهدی جمعه 21 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 11:16 ب.ظ http://www.30o.ir

سلام،
سال نو را به شما تبریک می گم... بلاگ خیلی، خیلی جالبی دارید.
اگر دوست داری از امکانات بیشتری استفاده کنید، از تکنولوژی روز در بلاگ خود بهره برید و آن را به سایت تبدیل کنید، به سایت زیر مراجعه کنید.
http://www.30o.ir
این سایت به غیر از امکانات پایه، امکاناتی از قبیل نظرسنجی برای مطالب، ارزیابی مطالب، عضویت برای سایت خویش، گالری تصاویر، آپلود فایل، ایجاد شناسنامه برای کاربران، صندوق پیام در به مانند GMail برای ارتباط بین کاربران، شمارنده‌ای در قدرت GoogleAnalytics و انجمن گفتگو را به رایگان در اختیار شما قرار می‌دهد.
از اینکه یک بار از این سیستم استفاده می‌کنید، ممنون.
موفق باشی...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد